lördag 24 november 2007

IKEA, IKEA... *suckar*

Anna och jag har precis packat ihop hennes nya "säng" igen. Det visade sig att tjejen som gav oss lappen där det stog vad vi skulle hämta hade skrivit fel, så vi fick någonting som var helt annorlunda. Jag är inte riktigt säker på vad det var, men det hade hjul och någon form av handtag. Kanske var det cokså en säng, men i så fall av helt fel sort.
Men eftersom det är den sista lärdagen i månaden så är det lång-lördag. så vi ska eventuellt när mamma och Åsa kommer hrm från simningen åka tillbaka till IKEA och kräva byte. Men om vi inte gör det ikväll så åker vi dit och gör det i morgon. Jag måste också lista ut ett sätt att sätta upp mina speglar på insidan av min dörr också. Detvar en väldig massa dubbel T i början av den förra meningen =)
I vilket fall som helst så måste vi vänta med att åka till IKEA tills mamma kommer hem med bilen. Hon hade inte med sig sin mobil av någon anledning, så man kunde inte ringa henne... Lite dumt av henne tycker jag.

Inga kommentarer: